Jönköping..

Tja.  I helgen var jag i Jönköping. Först åkte jag hem till Madde och hade fredagsmys... med massa godis, chips och te. På lördagen kom min kära farmor och hämta upp mig och sedan körde jag hennes konstiga bil (som man lyckas lägga i backen i, istället för 4ans växel..). Väl i Vrigstad fick jag åter igen vandra på de så välkända stigarna i skogen och känna nostalgin. Åh, det var fint. Sen spelade vi backgammon på kvällen som alltid. Härligt och avslappnande var det, jag har en fin farmor. På söndagskvällen bar det av hemåt igen.



I måndags var jag Sanna och Therese hemma hos Senita och spelade spel och hängde. Sedan fick Therese en galen idé om att vi skulle åka till hem till henne och bada. Vi var på.. så det var bara att köra iväg till hennes föräldrars hem. Jag fick låna ett par übersnygga badshort tillhörande hennes bror... medan Therese fick ta sin pappas som var något stora. Vi badade. Det var kallt.




Sedan har jag hunnit med utomhusbio, Firat Linus och Jossan med att spela Laserdome.. sjukt kul! Ordnat singstarkväll med Albin och Therese. Ikväll ska jag hem till Maja och fira henne och sedan blir det troligtivs utgång ikväll.



Tjingeling!

Kommentera här: