Hejdå kära dator, we had some good times..

Yay, nu har båda mina hårddiskar crashat, inom loppet av en månad. Vilket innebär att jag inte har någon dator. Inte för att min dator var mycket till dator, men det viktigaste fungerade iallafall dvs Spotify och internet.

Eftersom min pappa är den bästa datortekniker jag känner och inte ens verkar kunna fixa problemet så är det nog ganska kört. Lite surt att allt som är sparat på den hårddisken är borta nu. Jag tar det här som ett tecken på att jag borde åka och kolla på en ny dator imorgon.

Eftersom jag inte kommer åt nätverket med mina bilder från den här användaren så får ni en gammal bild på oss från Frizon -06.


Se o njut!

Kommentarer:

1 PussJorvas:

Ush, jag hade gripits av panik och skrikit rätt ut. Har du inte säkerhetssparat?



SV: Haha, ja hon är en läskig farmor :o ... Ja, det är det också :D Tråkigt att du ej kan göra detsamma:/

2 Linnea:

Snacka om att ni har förändrats.. Och jobbigt med datorn. Du får skaffa dig en bärbar.

Kommentera här: