Nu är jag här!

Jag är här nu. Igår installerade vi oss i våra rum. Jag och två till vid namn Elisabeth och Axel fick en egen korridor och ett vardagsrum vi delar. De är trevliga och vi har redan hunnit anordnat filmkväll. Jag har typ sjöutsikt från mitt rum. Alltså det betyder inte att sjön ligger 10 meter från huset, utan att jag kan se sjön från långt avstånd från mitt fönster. Men ändå. Mysigt. 

Idag har vi fått träffa våra klasskompisar, fått information m.m. Det känns bra än så länge. Vårt schema verkar också bra, intressanta lektioner och sådär. Jag gillart. Men självklart oroar jag mig fortfarande för sånna saker som är naturligt, Kommer jag få många vänner? Kommer det bli bra? Kommer jag trivas? Jag vet att det är onödigt och dumt. Det blir bra.

Imorn ska jag och Madde storhandla på Ikea så våra rum kan bli lite hemtrevliga.

Bilder kommer så fort jag fått tillgång till en bättre dator.

Tjingeling!

Kommentarer:

1 Malin:

Vad är det för någonting du pluggar? :* För jag gissar att det är ett internat du för tillfället bor i?



Svar; åh, det är fint. du borde åka till ett ställe med klippor någon gång. det är någonting särskilt med att gå/hoppa mellan stenar & hålla tummarna för att man inte ramlar & vrickar fötterna av sig.

2 Majsan:

HEEJ min vän!!

Kul! Jag har precis fått ordning på internet så kollar runt lite..har varit så mycket nytt! nya intryck, nya människor, ny stad, nytt allt! jag är sååå trött. Men jag stormtrivs! :) härligt att höra att du oxå gör det. Vi får höras. Kram!

3 Tette:

Härligt att allt verkar bra ^^. det blir nog ännu bättre ska du se. Oroa dig inte, vänner får man ju alltid! Mkt lycka!

4 Becca:

Låter bra! :) Jag kommer och hälsar på er snart!

Kram

Kommentera här: