Life goes just like that

Vad gör man när allt känns rätt, men ändå så fel?

I'm gasping for the air to fill my lungs with everything i've lost.

I can't be stuck in this fish net for much longer.



Jag vill börja med att hylla myrorna.. förra veckan så hamnade Maja och jag på myrorna. Vi shoppade loss för under hundralappen och man kan minnas få mycket prylar för lite pengar där, speciellt om man är en schopaholic som mig och är van vid att i  slutet av månaden endast leva på hoppet. Mina fynd blev ett par mjukisbyxor (till dansens ära), en bok som lämpligt nog hette; "En shopaholic i New York" och min favoritfilm "How to lose a guy in 10 days". Jag mådde bättre än någonsin efter mina inköp och lyckan höll sig dessutom i flera dagar. Inte heller behövde jag ha några skuldkänslor för att jag spenderat en massa pengar på prylar, som skulle ha kunnat vara onödiga ur mina föräldrars perspektiv. Nej, mer myrorna åt mig. 

Kommentarer:

1 Ivannia:

Hejja myrorna!! Och shopaholic serien är grymt bra, du kommer definitivt gilla den :D

2 Lina:

Jaa.. myrorna är bäst även om jag typ aldrig lyckas ta mig dit :( hahaa. Btw så upptäckte jag att ja finns med under länkar (tack sööt :P).. men om man trycker på den så hamnar man fel? Ajaa.. :P

Kommentera här: