Vi formar våra byggnader, därefter formar de oss.

Nu har jag vart sådär nördig igen och kikat på en massa inredningsstilar och designade hus. Jag kan bara inte låta bli att drömma mig bort bland design hus och herrgårdar. Men jag kom fram till att jag är alltför skeptisk till nytänkande. Jag klarar bara inte av fyrkantigt tänkande, allt nytt ska jämt vara så fyrkantigt och se så funktionellt ut, vad hände med alla kråkslott va? Jag ska fundera ut något miljövänligt och bra alternativ. Sedan så kommer vi till inredningen och den absoluta drömmer är en spiraltrappa.. och möjligheterna är oändliga. Jag hittade några alternativ jag gillade..

 

Favoriten är från www.hyperstream.co.uk

Den här var sådär fin, fast samtidigt så tar den nog alldelses för mycket plats. Sedan hittade jag en i glas, spännande alternativ, men är det verkligen praktiskt? Jag menar tänk om man är arg och får för sig att klampa lite väl hårt i trappan osså spricker ett trappsteg, det kan ju leda till lite problem. Ibland känns det som jag drömmer för mycket, fast utan drömmer kommer man ju ingenstans. Nu ska jag gå och spåna på mitt framtida boende.

Tjingeling!

Kommentarer:

1 Gabriel:

Nej, vi är inte tillsammans. Inte än iaf. ^^



Ja, han går på samma skola. Jag förstår inte riktigt hur man kan stå modell då.. Konstigt. Som tur är känner jag honom inte. ^^

2 Linnea:

Uppdatera bloggen eller uppdatera dej? Jag kan nog göra nått av det..:P

3 Kristina:

Sv: ja, jag kommer till Norrköping över jul :)

Kommentera här: