Twilight

Igår så skedde det som vi alla väntat på.. Maja och jag såg Twilight! Efter att ha hört en massa tjat om Twilight i en sådär 4 månader, så tog jag mitt förnuft till fånga och läste Twilight. Jag måste säga att jag blev berörd, jag är inte en sån där som gillar övernaturliga väsen. Men vampyrer, yes de finns, i min värld åtminstonde. Perfekta varmpyrer.
Utdrag ur boken;

"I Love you" I whispered.
"Your my life now" he answered simply. 



Så fint att jag blir tårögd. Nu till filmen, vi hade super höga förväntningar, som turligt nog uppfylldes. När Edwards ansikte visade sig på duken så lovar jag att större delen av tjejerna biosalongen tappade andan, alltså hur kan man vara så perfekt?! Sedan kärleken mellan Edward och Bella och hur han liksom tog hand om henne. Hur han satte hennes behov före hans egna. Jag ska joina facebook klubben "Because of Edward Cullen, human boys have lost their charm" Jag är ledsen Hubbe, om jag är hemsk, men alltså.. am speechless.  Vad jag vill säga med det här är att det är den bästa filmen jag sett på länge. Den fick mig tillochmed att gråta en skvätt. Till alla som funderar på att se den, läs boken först!

Kommentarer:

1 Ivannia:

Hihiiii... Welcome to the dark side ;) We have been expecting you!

2 Cornelia:

Mm, jag måste nog ta och läsa den där boken nån gång ;)



Tack för kommentaren, det är rätt läskig den där dörren iaf, men ännu tror jag ingen har brutit sig in. God Jul på dig också!

3 Maja:

Åhh, fint.

4 Sara:

sv: IIIIH! Ingen har blivit besviken så vitt jag vet ;D Jag är också med i den facebook gruppen. Den är klockren XD

5 Jessie<3:

Vad mer kan man säga, Älskar filmen, älskar böckerna =)



Sv: Ja den är mysig. Gillar att den är så sagolik =)

6 Johanna:

Böckerna är fantastiska och filmen når faktiskt förväntningarna bra!

7 Cybéle:

Ja filmen e sjukt bra, killen e snygg som f**an

& alla böckerna har jag inte läst dem än, men kul att du gilla filmen (=

Kommentera här: