Someday we'll know

Hej, jag tänkte börja att blogga på riktigt. Med det menar jag lite oftare än en gång i halv året.

I helgen har jag vart ensam hemma, vilket innebar att jag hade en filmkväll med lite folk, vi åt kladdkaka som Robbin hade gjort, fast det slutade med att jag fick diska så då kändes kladdkakan lite mindre god. Så måste jag tillägga att Sofie är inne i ett jag-anspelar-allt-på-sex-stadie och därmed drog det sämsta skämt jag hört på länge.. Jag tänkte vara mysigt och tända brasa.. och hittade inte fjärrkontrollen och ringde min far, som sa att det kunde börja brinna om jag försökte, men hallå, det var ju en brasa! Trodde det var meningen att den skulle brinna, men jag gav upp iaf.. Sedan sa Sofie lite finurligt "jaha, så vi fick inte se dig sätta på brasan ikväll". Gode värld.

På söndag kvällen var Maja och jag och såg Sex and the City- filmen. En riktigt må-bra-film.  Igår så gick jag ut och spang en sådär 3 varv i skogen. Jag kände mig ju nästan bra, sedan kollade jag på Evita med Jossan och Veronica.. och jag fattade ingenting, då kände jag mig mindre bra..

Idag började skolan och det finns inte mycket att säga om det heller...

Kommentarer:

1 Ivannia:

Åh Jessica. Skolan måste bli roligare! På måndag så får vi se till att ha lite kul va fan!! kram

2 Veronica:

3 Anonym:

jaha ja. dåligt av mej, förlåt.



Nu har vi i allafall sett Evita. Det känns bra ju. En film till vi slipper se.

Kommentera här: