Välkommen till min nya blogg!

 Hejsan svejsan! Nu har jag äntligen skapat en blogg.. efter en massa tjat :) Ja, jag vet att mina bloggar är roliga och att ni vill läsa. Det här inlägget blir nog inte särskilt roligt dock. Har håltimme just nu. Vi hade ingen keramik lektion imorse så det var bara till att åka hem igen. Lite surt eftersom vi inte börjar förens klockan halv 1. Då har vi matteprov :P  Igår kom Jossan och jag på värsta bra planen.. vi ska ta ett snöre med två sånna där muggar i varsin ände och ha mellan våra hus. Det svåra med det hela är att vi inte har kommit på hur vi ska få snöret över husen som är emellan oss, men vi får typ klättra upp på deras tak eller nåt. Sedan behövs det ju också en massa snöre.. men tillsist kom vi på att vi kan ta ett flygplan och släppa ned repet när planet är precis över de där husen. Det blir nog ett ganska kostsamt projekt.. I slutändan blir det nog billigare att bara ringa :)

Kommentarer:

1 torsten:

Va fejnt jessica! :P

2 Anonym:

Very nice indeed!

3 Josefine:

Jag tycker att våran idé är helt underbar, men .. att ringa blir nog trots allt billigare. xD

4 Anonym:

jag tycker ni ska genomföra det...haha

5 Robbin:

haha..du är rolig du...hur känndes det att lukta som en man då??haha Måste ha varit nice...luktade det gott?? See u tomorrow

6 Maddepaddepäronpung:

Jag tänkte ju då skriva en kommentar, för kommentarer är ju roligt att få!...Herrå!...Förlåt om kommentaren inte var så innehållsrik, men det kommer.Tjoflöjt! Jag önskar dig alla glädje, kärlek och lycka;P

Kommentera här: